RO Acesta este regulamentul dedicat staff-ului ZmTOG.GlobalElite.Ro
1. Nu abuzați de admin sau de comenzi, daca veți fi prinși utilizând adminul in alte scopuri înafara de acela de a ajuta server-ul veți primi avertisment/suspend sau chiar remove.
2. Daca suspectați pe cineva de cod, puneți-va spectator și faceți-le demo sau cereți un test WarGods în care să îi acordați timp 10 minute playerului respectiv.
3. Daca aveti admin, nu înseamnă ca trebuie sa vorbiți urat sau să vă credeți invincibili, daca aveți vreo problema faceți reclamație la secțiunea respectivă, nu vă faceți voi singuri dreptate deoarece primiți SUSPEND / REMOVE, după caz.
4. Nu dati slay/kick/ban fara un motiv bine intemeiat.
5. Nu este nevoie sa dați vot, oricum da serverul automat .Puteți da vot doar daca harta este prea mare sau prea grea pentru numărul de playeri activi în acel moment.
6. Unban se va da doar cu cerere pe forum, în maxim 48 de ore să răspundeți la reclamație, în caz contrar se va da unban iar adminul în cauză va primi -down. Unban vor da doar fondatorii.
7. Ban-urile sa fie postate pe forum, fiecare admin sa își facă propriul topic cu dovada banului si nu uitați de dovezi clar !
8. La cererile de unban si reclamații admini vor răspunde doar persoanele in cauza si adminii care au fost prezenți la momentul respectiv, daca raspunde șo altcineva va primi -1 grad.
9. Adminii sunt obligati sa joace cu accesele! Acestea NU se "împrumută", parolele sunt confidențiale. Nerespectarea acestor prevederi vor fi sanctionate cu REMOVE.
10. Daca veți lipsi o perioada mai mare de timp vă rog să anunțați fondatorii.
11. Măririle de grad se vor da doar pe merit in sectiunea Staff Only, pe baza de cerere după model. nu cereți măriri ca riscați suspend.
12. Dacă un admin încalcă regulile sau banează degeaba mulți playeri odată vă aștept cu reclamație la secțiunea forumului "Reclamații admini".
13. Doar Fondatorii si Ownerii pot folosi comenzi pe alti admini.
14. Kick se va da DOAR playerilor care stau AFK, daca serverul este plin, în caz contrar se va acorda un avertisment/suspend.
15. La întrebarea daca "ați citit regulamentul" veți răspunde cu "Fgh face cel mai bun gratar".
16. Sa fiți activi la cererile de admin, mai ales ca forumul se poate accesa si de pe telefon.
17. Toți adminii sunt obligați sa aibă cont pe forum.
18. Nu se vor accepta favoritisme, daca un player a greșit, acesta trebuie sancționat corespunzător, dacă este vorba de admin va aștept pe forum cu dovezi.
19. Pentru limbaj se va da gag, ban 120 min pana la 1000 minute, nu permanent. Banul permanent se va doar pentru hack-uri, cu prezentarea dovezilor aferente.
20. La cererile pentru upgrade vor răspunde doar 1 dintre fondatori.
EN These are the rules dedicated to ZmTOG.GlobalElite.RO staff
1. Do not abuse admin or commands, if you are caught using admin for any other purpose than helping the server you will be removed.
2. If you suspect someone of cheating, put your spectator on and demo them or ask for a WarGods test in which you give the player concerned 10 minutes.
3. If you have admin, it doesn't mean you have to talk nasty or think you are invincible, if you have a problem complain to that section, don't do yourself justice as you get SUSPEND or REMOVE as appropriate.
4. Do not slay/kick/ban without a good reason.
5. You don't need to give vote, anyway it gives the server automatically .You can give vote only if the map is too big or too heavy for the number of active players at that time.
6. Unban will only be given with a request on the forum, within 48 hours to respond to the complaint, otherwise unban will be given and the admin in question will receive - 1 rank. Unban will only be given by the founders.
7. Bannings to be posted on the forum, each admin to make his own topic with proof of ban and don't forget clear proof !
8. Unban will only be given with a request on the forum, within 48 hours to respond to the complaint, otherwise unban will be given and the admin in question will receive - 1 admin grade. Unban will only be given by the founders.
9. Admin Password is confidential, do not borrow or tell anyone.Action will be taken against those who fail to comply with the rule (REMOVE).
10. If you will be absent for a longer period of time please let the founders know.
11. Raises will only be given on merit in the Staff Only section, based on a template request. do not ask for raises as you risk suspension.
12. If an admin violates the rules or bans many players at once for no reason, I expect you to complain in the forum section "Admin Complaints".
13. Only Founders and Owners can use commands on other admins.
14. Kick will ONLY be given to AFK players if the server is full, otherwise a warning/suspend will be given.
15. To the question if you "read the rules" you will answer with "Fgh makes the best BBQ".
16. Be active on admin requests, especially since the forum can also be accessed from your phone.
17. All admins are required to have a forum account.
18. No favouritism will be accepted, if a player is wrong, he must be punished accordingly, if it is the admin I will wait on the forum with proof.
19. For language will be given gag, ban 120 min to 1000 min, not permanent. The permanent ban will only be given for hacks, with proof.
20. Requests for upgrades will only be answered by 1 of the founders.