-
Posts
27 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
580 profile views
LukiDuki's Achievements
-
T/C
-
=RO= Coduri [explicatii] AIM Tremura tinta sau e titirez; daca ii tremura tinta inseamna ca e 100% codat, nici nu stie sa foloseasca codul asadar BAN. Deseori cei cu aim tin tinta mai sus, mai ales ca au Target-ul pus pe head. Intalnim si no-recoil. Tinta se pune automat pe cel care este mai aproape, niciodata pe cel mai din departare, este utila faza cand esti spect si il urmaresti. Atentie!!! Nu orice tinta care tremura inseamna ca este aim, in cazul asta trebuie sa fiti foarte atenti, pentru ca playerul se poate "distra" cu tinta si tu, "neexperimentat", nu-ti dai seama ca defapt este numai un joc. WALL Se opreste cand vine inamicul, trage prin pereti abuziv si foarte precis, ii urmareste prin perete si le iese in fata tragand in ei, tinta tinuta in jos => el se uita prin pereti, arma ingreunandu-i vederea prin ei... multi urmaresc adversarii cu tinta prin perete iar altii, mai inteligenti, stiu cand sa opresca wallu si aim-u cand trebuie; In cazul in care esti admin iti poti da seama repede daca "X" are wall. Cel mai simplu mod de a depista wallul este cel cand te pui spectator si-l urmaresti , pornesti demo pe suspect , ca sa poti avea o dovada atunci cand suspectu face o reclamatie pe forum . ESP Esp-ul sunt niste patratele mici care apar in mijlocul adversarului . Exact ca cele care apar la admini cand este activat ESP-u (spectator) si anume acele box-uri care indica pozitia adversarului. Acest lucru poate diferi de la un cod la celalalt si anume : poate arata tot jucatorul (fara box) , poate arata doar un box (un patratel cat trunchiul jucatorului) sau un punct mai mic. SSWALL — click SSWALLA — click SILENT AIM Acesta este un program deseori intalnit sub forma "Leis.exe" insotit de un document in care se afla setarile lui si un .dll ! Pentru a depista aim-ul trebuie sa fi foarte atent la urmatorul aspect: Traiectoria gloantelor [ NOSPREAD ]: Gloantele merg intr-un punct fix, sau intr-o arie foarte mica: Cod activat -> — click Fara cod -> — click Nota De asemenea, silent aim-ul beneficiaza si de no-flash si no-smoke [ aceste doua facilitati pot fi depistate doar cu ajutorul pozelor !! ] Insa, daca i-ati facut unui player poze si ii apare in 'dosul' paginii un mesaj gen: " YOU ARE 100% FLASHED " va puteti da seama rapid ca este vorba de no-fleash, precum in printul acesta: Click aici Pe scurt : AIM - trage si sare tinta numai in cap (usor de detectat) Silent AIM (configurat sa sara in cap) - trage in corp si la un momentdat sare in cap (depinde si unde tragi, multi obisnuiesc sa traga la cap, sa nu se vada ca sare) Silent AIM (configurat sa dea in piept/burta/picioare/maini/cap) - omoara repede adversarul. De ce? pentru ca poate sa traga si pe langa ghete, glontul se duce tot in piept/burta/picioare/maini/cap etc (depinde de ce este mai aproape), dar orice silent AIM trebuie configurat sa dea in cap. Silent AIM (care nu da in cap) sau mai bine zis no recoil - fixeaza tinta pe jucator(adica il urmareste pe adversar), si poti trage automat cu arma ca nu sare tinta. Diferenta intre Silent AIM si no recoil: Silent AIM-ul sare singur in cap(greu de observat) depinde si de configurarea acestuia, no recoil-ul nu sare, la no recoil tu trebuie sa dai HS (ceea ce este putin mai greu din cauza cfg-ului ) NO-RECOIL ( Anti-Recoil ) Este deseori intalnit sub forma unui script care se introduce in cfg si se activeaza de pe o tasta bindata (deobicei nerealizabil, deoarece modfica cl_pitchspeed, care este setat de sv automat) - No-recoilul reprezinta absenta reculului, adica: tinta nu se misca deloc, ramane intr-un punct fix, insa gloantele se imprastie pe o arie anume. NOTA -Singura metoda de depistare a acestui cod este sa folositi record nick in consola. NO-SPREAD - Este intalnit doar sub forma .exe . - No-spredul reprezinta aria/respandiarea gloantelor, adica: gloantele se imprastie pe o arie setata de utilizatorul codului [sau intr-un punct fix] insa tinta se misca normal [deci exista recul] de asemenea, singura metoda de depistare a acestui cod este demo-ul . AIMSPOT Aimspot-ul este un punct mic alb, care apare pe diferite parti ale corpului [ asta depinzand de setarile facute ] insa de regula apare pe cap / piept aimspot — Click aici SPEED Nu poti sa nu iti dai seama (se misca foarte repede) =EN= Cheats [explanations] AIM The target trembles or is dizzy; if his target trembles, it means that he is 100% coded, so he doesn't even know how to use the BAN code. Often those with aim aim higher, especially since they have the Target on their head. We also meet no-recoil. The target is automatically set on the one who is closer, never the one from the distance, the useful phase is useful when you are watching and following him. Careful!!! Not every trembling target means that it is aim, in which case you have to be very careful, because the player can "have fun" with the target and you, "inexperienced", do not realize that it is really just a game. Wall He stops when the enemy comes, shoots abusively and very precisely through the walls, follows them through the wall and comes out in front of them shooting at them, the target held down => he looks through the walls, the weapon making it difficult to see through them ... many follow the target opponents through the wall and others, smarter, know when to stop the wallu and aim it when needed; If you are an admin you can quickly figure out if "X" has a wall. The easiest way to detect the wall is when you become a spectator and watch it, start a demo on the suspect, so that you can have a proof when the suspect makes a complaint on the forum. ESP The esp are small squares that appear in the middle of the opponent. Just like the ones that appear in the admins when ESP-u (spectator) is activated, namely those boxes that indicate the opponent's position. This can differ from one code to another, namely: it can show the whole player (no box), it can show only one box (a square as big as the player's torso) or a smaller point. SSWALL - click SSWALLA - click SILENT AIM This is a common program in the form of " Leis.exe " accompanied by a document containing its settings and a .dll! In order to detect the aim, you must pay close attention to the following aspect: Bullet path [ NOSPREAD ]: Bullets go to a fixed point, or to a very small area: Code activated -> - click No code -> - click Note Also, the silent aim also benefits from no-flash and no-smoke [these two facilities can be detected only with the help of pictures !! ] But, if you took a picture of a player and a message like " YOU ARE 100% FLASHED "appears on the 'back' of the page,you can quickly realize that it is a no-fleash, as in this print: Click here In short : AIM - shoot and jump target only in the head (easy to detect) Silent AIM (configured to jump in the head) - shoots in the body and at some point jumps in the head (it also depends on where you shoot, many are used to shooting in the head, not to be seen as jumping) Silent AIM (configured to hit the chest / belly / legs / hands / head) - quickly kills the opponent. Why? because it can also shoot in addition to boots, the bullet also goes to the chest / belly / legs / hands / head, etc. (depending on what is closer), but any silent AIM must be configured to hit the head. Silent AIM (which does not hit the head) or rather no recoil - sets the target on the player (ie follows the opponent), and you can automatically shoot with the weapon that does not jump the target. The difference between Silent AIM and no recoil : Silent AIM jumps alone in the head (hard to notice) also depends on its configuration, no recoil does not jump, at no recoil you have to give HS (which is a little harder from cause of cfg) NO-RECOIL (Anti-Recoil) It is often encountered in the form of a script that is entered in cfg and activated from a bound key (usually unfeasible because it modifies cl_pitchspeed, which is set by sv automatically) - No-recoil is no recoil , that is: the target does not move at all, it remains in a fixed point, but the bullets are spread over a certain area. NOTE - The only way to detect this code is to use record nick in the console. NO-SPREAD - It is only found in .exe form. - No-spred represents the area / spread of the bullets, ie: the bullets are spread over an area set by the code user [or at a fixed point] but the target moves normally [so there is a recoil] also the only method to detect this code is the demo. AIMSPOT Aimspot is a small white dot, which appears on different parts of the body [depending on the settings made] but usually appears on the head / chest aimspot - Click here SPEED You can not help but notice (it moves very fast)
-
I-am facut eu verificare. Legat de cs1.6, nu a folosit aseara cod si nu are la momentul de fata cod pentru cs1.6 in pc. P.S. adminul in cauza nu a mai venit cu raspuns, cum ai spus in primul tau raspuns @REFLX.
-
Omuldinumbra30 started following LukiDuki
-
Cand esti on pe ts3 , te rog sa ma cauti sa sustii un test pentru a vedea cunostintele tale. T/C
-
acceptat Cerere Watcher KendL
LukiDuki replied to Fizziness's topic in Overwatch Application
Cand esti on pe Ts3 , te rog sa ma cauti pe mine sau pe @Droghy sa sustii un test de overwatch. T/CNumele e Fizzin sau KendL ?acceptat [Cerere Overwatch] antiuntrusted
LukiDuki replied to antiuntrusted's topic in Overwatch Application
Cand esti on pe Ts3 , te rog sa ma cauti pe mine sau pe @Droghy sa sustii un test de overwatch. Eu voi fi disponibil incepand cu aceasta seara. T/CAm fost informat ca cererea a fost facuta la sectiunea gresita. Astfel am mutat cererea la sectiunea corecta.https://prnt.sc/r0zhLZJV4s6L in aceasta poza ai dll de fastcup (unde am lasat si pe virustotal scanat sa se vada MD5 pentru acel fisier) in fisierul valve ( default ai doar ultimele 2 dlls in valve). https://prnt.sc/FDZupoBE1GCH iar in asta ai script pe mouse pentru cs1.6 . Poate vedea si @RAZVAN ca scrie Active Lua Script (New script , fiind cel deschis ) pentru Counter Strike (LG Hub scripts) . https://prnt.sc/6f7oIHdgZio3 (am evidentiat la ce ma refer in aceasta poza) Cum scripturile si fisierele in plus sunt interzise conform regulamentului , ai fost banat pe server.Te astept pe Teamspeak 3 pentru un test . T/CSalut. Multumesc pentru demo. Am vizionat live demoul cand ma jucam pe server ( eu fiind cel reclamat). Iti las aici link de la profilul de steam : https://steamcommunity.com/id/Luki-Duki/ Jucatorul este curat. @ILeGaLModel Topic: "Cerere OverWatch Numele" RO: Nume: Varsta: Experienta CS 1.6[mica/medie/ridicata]: Cat timp puteti aloca zilnic pentru a raspunde la cereri?: Puteti activa si pe TeamSpeak3?: Link catre profilul de steam & STEAM ID Numeric: Microfon ON/OFF: EN: Name: Age: CS 1.6 Experience [small / medium / high]: How much time can you allocate daily to respond to requests ?: Can you activate TeamSpeak3 as well ?: Link to steam & STEAM ID profile Numeric: Microphone ON / OFF: Cererea va fi deschisa pentru maxim 24 ore , timp in care cei care fac parte din proiectul overwatch pot raspunde cu pro/contra .» Regulament - Watchers: 1. Programul de conectare la Pc-ul playerului in cauza va fi ales in functie de posibilitatea acestuia! (Supremo, TeamViewer14,Aeroadmin,AnyDesk) » Regulament Verificări: 1.Orice fel de cheat/script/alias care poate influenta modul de joc este sctrict interzis! Identificarea acestora in Pc-ul dumneavoastra va atrage dupa sine banarea pe server . 2.Limbajul obscen/trivial sau care ataca propria persoana a watcherului care va efectueaza verificarea se santioneaza cu ban de la 2h pana la 1 zi in functie de gravitate. 3.Refuzul verificaraii va atrage dupa sine banarea dumneavoastra! De asemenea iesirea din timpul verificaraii se va sanctiona cu ban permanent ! Motivul pentru cele mentionate anterior va fi: "Drop.verificare". 4.Sunteti obligati sa pastrati linistea in tmp ce vi se efectueaza verificarea. Intrebarile repetate despre programele puse la dispozitie care sunt folosite de catre watcheri nu sunt acceptate. Daca se constata ca puneti intrebari in mod repetativ se va considera ca incalcati punctul 4 si veti fi santionati dupa cum va considera watcherul in cauza.Va asiguram ca programele folosite de Stafful nostru sunt folosite doar in scopul verificarii. Site-ul pe care sunt uploadate este clean, deci stati fara griji in privinta virusilor! 5. Daca se constata ca in Pc-ul dumneavoastra exista programe de genul "R-wipe" , "CCleaner "*(sau alte programe asemanatoare) care au fost folosite cu 20-35 minute inainte de verificare, playerul in cauza va fi banat permanent . Clear la consola inainte de verificare va atrage dupa sine banarea dumneavoastra. 6. Va este interzis sa contestati decizia watcherului care v-a efectuat verificarea! Aceasta poate fi contestata doar de catre Stafful Watchers si Querii comunitatii , in urma unei reclamatii pe care o veti face in sectiunea aferenta de pe forum! 7.Orice incercare de obstructionare a verificarii (iesire din programe/drag mouse sau altele) se santioneaza cu ban Permanent pe serverele de mix. 8.Varsta minima care va permite sa luati parte din proiectul watchers este de 18 ani! 9. Daca cererea o sa fie acceptata veti fi supus unui test de verificare a cunostintelor in domeniul verificarilor! Prcedent acestui test sunt obligati sa intrati TS3 si sa luati legatura cu unul dintre Watchers pentru a va cunoaste. 10. Verificaril se fac strict de membrii Watchers. In caz ca veti primi Virus/ KeyLogger de la alt cineva care va face verificare si nu are gradul de Watchers nu raspundem de neatentia voastra » Regulament Verificari Demo 1. Daca demo-ul pe care il aduceti pentru verificare nu este inregistrat pe Serverele Comunitatii GlobalElite, atunci acesta nu va fi luat in considerare! 2. Contestarea deciziei unui membru din stafful Overwatch se va face doar de catre Administratie! 3. Demo-urile aduse pentru verificare de AIM / SILENT-AIM / NO SPREEAD / NO-RECOIL vor fi inregistrate fara ESP ON, pentru a nu duce la eronarea fazelor! 4. Pentru ca demo-ul sa fie validat, acesta trebuie sa contina cel putin 3 faze clare in care codul este activ! In caz contrar cererea de verificare se va respinge! 5. Verdictul final se va acorda in cel mult 48 de ore! Stafful Proiectului WATCHER'S ZONE isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul de mai sus ori de cate ori este nevoie! Sunteti obligati sa cititi ocazional acest regulament pentru a nu intampina probleme in cazul unei eventuale verificari!Cand esti on pe Teamspeak 3, te rog sa ma cauti sa vorbim in legatura cu gradul si testul de overwatch. T/C 🔒
×
- Create New...