Jump to content

Our Partners
living the best life..

[CS] Manualul Adminilor TUTORIAL


REFLX
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

1. Comenzile de ban:

Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:

I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul se afla PE SERVER:


1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason" 
1.c - amx_banip "nick din doua cuvinte" time "reason" 
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"

II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:

1.e - amx_addban Nick "STEAM:ID" time "reason" - cu Advanced Bans / amx_addban "STEAM:ID" time "reason" - fara Advanced Bans 
1.f - amx_addban nick IP time "reason" / amx_addban IP time "reason" 
1.g - amx_addban "nick din 2 cuvinte" IP time "reason"

La comenzile
 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU ghilimelele!

In cazul playerilor cu numele gen: A, *, ç, §, sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote/status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d.

2. 
Comenzi referitoare la vizualizarea/recupererarea IP-urilor!

2.a - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au parasit server-ul

3. 
Folosirea ESP-ului la cote maxime [accesul in meniul ESP se face apasand tasta R, numai cand sunteti dead (morti)]:

3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de wall:

- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON, restul pe OFF! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult. Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti, cutii, etc. In acest fel obtinem un demo cat mai clar, cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie!


3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de aim:

- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP, el trebuie trecut pe OFF (din sagetile UP/DOWN; ON/OFF ) deoarece tinta/recoil-ul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect!

4. 
Cum se realizeaza o serie de ss-uri cat mai concludente?

4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza cand va aflati spectatori! Inainte de a face SS se recomanda a urmari 2, 3 runde stilul de joc al suspectului si de a judeca daca e vorba de skill sau cod. 

- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului!
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza! Se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete, cutie, poarta cel putin un adversar!

5. 
Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri (wall, aim, norecoil, silent-aim, leis, anti-ss)

5.a - Cand vorbim de wall, intotdeauna ESP ON (doar nr 2: ON). Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete, indiferent ca le face sau nu damage. De exemplu, la jucatori experimentati gasim wall ON/OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage [se fereste de multime (adversari)] , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe!

5.b - Cand vorbim de aim, intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea. Aim-ul intotdeauna e setat pe cap/piept si se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste (sare de pe om pe om).

5.c - Norecoil - Se poate observa la viteza normala sau in slowmotion (viewdemo nick.dem) atunci cand suspectul apasa! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3, 4 gloante se vede foarte greu! Gloantele se duc linear iar fiecare glont urmareste tinta, recoil-ul armei fiind absent. De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul!

5.d - Silent-aim - Dupa denumire, are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai "silentios". Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altul, totusi se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa, tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recoil la arma. De asemenea si aici depinde de experienta adminului!

5.e - Leis - Este un cod ce se aseamana cu silent aim-ul, insa exista o diferenta majora. Tinta, in loc sa fie fortata pe adversar, nu este atinsa cu nimic, ci doar traiectoria gloantelor. Spre exemplu, daca tu ai tinta pe toracele adversarului, glontul se poate duce in cap fara ca tinta sa fie miscata din pozitia initiala. Se observa cel mai bine in slowmotion. 
Atentie! - La recunoasterea acestui cod trebuie luate in calcul si elementele exterioare cum ar fi: lag-ul, configuratia pc-ului s****, etc.

 

Tuturor ce le-a fost de folos acest tutorial sa lase un reply in cadrul acestui topic!

ICH BIN EINFACH LOYAL

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...