Jump to content

Our Partners
living the best life..

[Stiri IT] - Google promite că va rezolva problema review-urilor fake pe Google Maps


Razzwan
 Share

Recommended Posts

Google-Maps-780x470.jpg.b685396da787ab025da09114d2f42baa.jpg

La fel ca în magazine online, unde descoperi pe cheltuiala proprie că produsul foarte popular abia achiziționat nu are nici o legătură cu sutele de recenzii predominant pozitive, review-urile fake creează mari probleme și pe Google Maps.

Spre exemplu, ai mai multe șanse ca hotelul la care ai rezervat pentru următoarea vacanță, bazându-te exclusiv pe sutele de recenzii pozitive găsite pe Google Maps, să fie de fapt o locație mediocră, în timp ce pensiunea de alături cu doar câteva recenzii tot negative să fie de fapt mult mai primitoare. Acest război al recenziilor pozitiv-negative dus între tot felul de proprietari de afaceri ar trebui să fie de domeniul trecutului, dacă Google reușește cu promisiunea făcută.

Potrivit Google , peste 300 de milioane de oameni își împărtășesc pe Google Maps experiențele despre mai mult de 250 de milioane de locații din întreaga lume în fiecare an. Platforma adaugă peste 20 de milioane de recenzii, fotografii, actualizări și alte contribuții de la utilizatorii săi în fiecare zi. Compania se bazează pe tehnologii automate și pe experți umani pentru a „prinde” recenziile false înainte ca acestea să fie văzute de alții. Acest efort ar trebui să păstreze conținutul autentic și de încredere. Doar că, nu prea funcționează.

Google mai spune că monitorizează în mod activ contribuțiile utilizatorilor Google Maps pentru a identifica modele neobișnuite, care pot indica posibile abuzuri. Dacă sistemele sale detectează activități suspecte, compania acționează rapid pentru a preveni răspândirea acestora. Măsurile de protecție selectate pot viza eliminarea conținutului care încalcă politicile și dezactivarea temporară a noilor contribuții pentru respectivul cont de utilizator/contribuitor.

Problema devine și mai spinoasă în preajma evenimentelor de larg interes cum ar fi campaniile electorale. Spre exemplu, persoane rău intenționate pot viza locațiile secțiilor de votare pe Google Maps, lăsând tot felul de recenzii cu scopul de a influența opinia alegătorilor în direcția unui candidat sau a altuia. Pentru a evita răspândirea de informații false, Google va limita opțiunile de editare a numerelor de telefon, a adreselor și a altor informații reale, în preajma campaniilor electorale. De asemenea, de un tratament special vor avea parte și alte instituții publice, precum secții de poliție și închisori. Potrivit Google, contribuțiile utilizatorilor pentru aceste tipuri de locații sunt „în mod constant inutile, dăunătoare sau în afara subiectului”.

Totuși, compania americană nu spune prea multe și despre cum va a rezolva problema „fenomenului” la fel de răspândit, ce vizează în egală măsură și micile afaceri care și-au făcut punctul/punctele de lucru vizibile pe hărțile Google Maps.

Link to comment
Share on other sites

  • REFLX locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...