hevvo Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 ACTUALIZĂRI AGENT Păli Nightfall (X) – Acum ar trebui să vedeți o cantitate scăzută de texturi pâlpâitoare pe pereții diagonali atunci când aruncați Fade final. S-au adăugat și efecte vizuale pentru claritate și impact vizual suplimentar. Seize (Q) – modificarea efectelor vizuale la orb pentru o prezentare mai dinamică în 1p și selectează agent CAMERĂ Iată declarația lansată de dezvoltatori pe Chamber Nerf: În acest moment, marca Chamber’s depășește alte instrumente Sentinel atât în ceea ce privește fiabilitatea, cât și puterea, ceea ce pare inadecvat având în vedere cantitatea de instrumente de luptă defensive pe care Chamber le-a răspândit în restul trusei sale. Credem că identitatea lui Chamber este definită de armele sale unice și de mobilitatea defensivă de luptă, așa că îi scădem nivelul de protecție/informație globală a flancurilor și creștem contrapartida într-o singură capcană premium. Aceasta înseamnă că Chamber va trebui să aleagă dacă dorește să joace egoist în jurul mărcii sale comerciale sau să o plaseze pentru a-și ajuta colegii de echipă. Care este rolul unei santinelă? O notă rapidă despre Santinele: Când ne gândim la rolul Sentinel, ne gândim la capacitatea sa generală de a păstra controlul hărții și de a apăra spațiul. Credem că Sentinels și jucătorii Sentinel ar trebui să aibă multe opțiuni și metode de control și de apărare, fie că este prin utilizarea abilităților lente reactive ale lui Sage, gadget-urile lui Cypher pentru vizionarea flancurilor sau luptă orientată spre defensivă și arme precum Chamber. La fel ca toți agenții noștri, este important să descoperim punctele forte și punctele slabe pentru Chamber din listă. Dacă îl iei drept arsenalul său de arme și te decuplezi, ar trebui să simți că renunți la o forță - precum capcanele sau blocarea - la care colegii lui excelează. Ca de obicei, toți ochii sunt acum îndreptați spre schimbările Camerei și ne vom ajusta dacă îl vedem suferind disproporționat în apărare față de atac. —Jay Watford, designer agent principal și Dan Hardison, designer de jocuri Marcă înregistrată Costul a crescut cu 150>>>200 Taxe reduse 2>>>1 Gama audio a crescut ACTUALIZĂRI COMPETITIVE Transferul conducerii partidului — Acum puteți schimba conducerea grupului dvs Liderul actual al partidului poate face clic dreapta pe numele jucătorului căruia doresc să-i transfere responsabilitatea și să aleagă „Fă lider” din meniul derulant. O serie de mici modificări și actualizări aduse interfeței de utilizare CARACTERISTICI ESPORTS S-a adăugat capacitatea Observatorului de a activa/dezactiva Tabloul de bord BUGS Agenți S-a remediat o eroare în care vântul din coadă a lui Jett nu reușea uneori să arunce când era folosit imediat după curbarea unui fum Cloudburst S-a remediat o eroare în care indicatorul final al lui Jett rămânea uneori activ după declanșarea tuturor kunai-ului Sisteme de joc S-a rezolvat o problemă în care s-ar putea întâmpla o introducere neintenționată de „utilizare” după ce abilități precum Skye’s Trailblazer sau Sova’s Owl Drone sunt activate în timp ce utilizați tasta „utilizare” sunt prost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts